A macchina di foratura è perforazione CNC TSK2150 hè u culmine di l'ingegneria è di u cuncepimentu avanzati è hè un pruduttu maturu è finalizatu di a nostra sucietà. Realizà una prova di accettazione iniziale hè essenziale per assicurà chì a macchina funziona secondu e specifiche è risponde à i standard di prestazione richiesti.
Per l'operazioni di nesting, u TSK2150 permette l'evacuazione interna è esterna di i trucioli, ciò chì richiede l'usu di cumpunenti speciali di supportu per l'arburu è a manica. Durante e prove d'accettazione, si verifica chì sti cumpunenti funzionanu currettamente è chì a macchina pò gestisce i requisiti specifici di u compitu.
Inoltre, a macchina hè dotata di una scatula di barra di perforazione per cuntrullà a rotazione o a fissazione di l'utensile. Durante a prova, a reattività è a precisione di sta funzione sò state valutate postu chì ghjoca un rolu vitale in l'efficienza generale di u prucessu di machinazione.
In riassuntu, a prova d'accettazione iniziale di a macchina di perforazione per fori profondi CNC TSK2150 hè un prucessu cumpletu per assicurà chì a macchina sia pronta per a pruduzzione. Survegliendu attentamente l'approvvigionamentu di fluidi, u prucessu di evacuazione di trucioli è u mecanismu di cuntrollu di l'utensili, l'operatore pò cunfirmà chì a macchina risponde à i standard elevati previsti da e nostre soluzioni di fabricazione avanzate.
Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024
